Ne zaman bu kadar büyüdüm bilmiyorum; ama kendimi üniversiteden mezun olmuş, iş hayatına atılmış, profesyonel olmayı öğrenmek için yırtınırken buldum. İş hayatına dair öğrendiklerimi de buradan paylaşmaya karar verdim. Herkese merhaba : )

22 Şubat 2010 Pazartesi

MS (Mezuniyetten Sonra)

Fakülteden mezun oldum. Artık öğrenci değilim.

Gelgelelim belki de asıl "öğrencilik" şimdi başlıyor; çünkü iş hayatını, profesyonel olmayı, nerede nasıl davranmanın uygun olacağını öğreniyor olacağım.

Öğrencilik hayatım boyunca değişik sektörlerde pek çok işte çalıştım. Yani hayatında iş ortamı görmemiş, hiç patronu olmamış, hiç iş sorumluluğu almamış biri değilim. Buna rağmen her geçen gün iş disiplini kazanmak ve profesyonel davranabilmek için daha çok fırın ekmek yemem gerektiği ile yüzleşiyorum.

KURAL 1: Yanında her zaman kağıt ve kalem bulunsun. Not al! Her an her yerde!

Bu temel kuralı yerine getiriyorum; ama aynı anda hem reklamcılığı, hem iş hayatını öğrenmeye çalışırken aldığım notları sağda solda sürünmeye bırakmak olacak iş değil. Bu blog da reklamcılık ve iş hayatına dair ne öğrendiysem düzenli bir şekilde kayıt altında tutabilmem ve yürüdüğüm yolları işaretleyebilmem için doğdu...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder